Liebster Blog Award

Jak widzicie zostałam nominowana do LBA przez Karolinę KLIK , za co ci dziękuję.

                                                                 A teraz o co w tym chodzi?



Nominacja do Liebster  Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.



1. Co oznacza dla Ciebie wolność?
Swoboda i samodzielność życia ♥
2. Dlaczego zacząłeś/ zaczęłaś prowadzić bloga ?
Doskonale pamiętam mojego pierwszego posta. Był to post powitalny, w którym nie dodałam zdjęć stylizacji tylko... mojego psa. Jak widać, już wtedy miałam lekkiego bzika na jego  punkcie.
3. Co sądzicie o dzisiejszych czasach ?
Z jednej strony do bani bo wszyscy tylko w domu przed komputerem siedzą. Kiedyś dzieci na trzepaku razem się bawiły, a dziś? Spotykają się w jakiejś grze. Ale z drugiej strony jest więcej możliwości i podoba mi się to że internet także uczy. I mode mamy super !
4. Życie bez drugiej połówki miało by sens, uzasadnijcie odpowiedź.
Uważam ze nie ma sensu. każdy czlowiek chce by kochany przez druga osobę. bez milości długo nie pociągnie..
5. Kto i dlaczego jest twoim autorytetem ?
Mimo znajomości licznych uznawanych na świecie autorytetów, rodzice wciąż stanowią dla mnie podstawowe źródło wiedzy życiowej. Poza nieograniczoną miłością i troską jaką mnie obdarzali odkąd się urodziłam, nauczyli mnie wiele o życiu w społeczeństwie. Wpoili we mnie pewną moralność, nauczyli rozróżniać dobro od zła i w dalszym ciągu wychowują na pełnowartościowego człowieka. Zawsze, kiedy mam jakiś problem, to mogę liczyć na ich doświadczenie, mądrość i zaangażowanie.
6. Jaki jest Twój ulubiony cytat ?
,,Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz, co ci się trafi.''
7. Czy samotność ma jakieś dobre strony ?
Wydaje mi się, że nie ma. No chociaż może skupiasz się na nauce, czy innych rzeczach. Ale poza tym to jest koszmar. 
8. Jaka piosenka odzwierciedla Twój charakter ?
Hmm.. nie wiem. 
9. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Clifford wielki czerwony pies
Smerfy, Księżniczka Sisi
10. Jest coś czym odróżniasz się od innych ludzi ?
Nie... chyba nie.
11. Jaki jest sens życia ?
Żyć tak, żeby być szczęśliwym, kochać i być kochanym, pozostawić po sobie to Coś, żeby ktoś nas na tym świecie zapamiętał, gdy nas już nie będzie.

Nominuję!

        Kasia          KLIK
         Karolina     KLIK
        Marta          KLIK
             Paulina     KLIK
               Viola                KLIK       
            Michalina     KLIK 
        Oleksandra        KLIK
             Adrianna      KLIK
        Łucja                KLIK
         Daria                KLIK
          Natalia             KLIK

A oto moje pytania dla was :

1. Jakie są twoje dwie ulubione książki?
2.  Mogąc spędzić dzień z jedną sławną osobą, kogo byś wybrała?
3. Jaki gatunek filmu lubisz najbardziej?
4. Co skłoniło cię do założenia bloga?
5. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w serialu to jaki serial byś wybrała?
6. Kto jest twoim autorytetem?
7. Czy wierzysz w przyjaźń damsko - męską ?
8. Masz jakieś zwierzaki ? Jeśli tak, to jakie?
9. Jakie są twoje marzenia?
10. Wolisz pizzę czy frytki?
11Ulubiony blog?




CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Super Tag :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Kocham ten cytat :)
    http://pingusay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy tag
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci nominacji do LBA, ponieważ to prawdziwe wyróżnienie dla początkującego blogera. Fajne, luźne odpowiedzi, które aż miło się czytało!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Moją ulubioną bajką z dzieciństwa także są smerfy.
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki i banery?
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne LBA! Gratuluję Ci nomiacji i bardzo fajnie czytało mi się Twoje odpowiedzi.
    Dziękuje za nominację, lecz nie odpowiadam i nie biorę udziału w LBA.
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji!
    Świetne odpowiedzi!
    zapraszam
    http://my-pastel-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super LBA. Świetny blog.
    Powodzenia w dalszym pisaniu.
    http://klaudia-klosowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super odpowiedzi i fajne pytania zadałaś nominowanym :) Bardzo lubię czytać LBA, można się wtedy więcej dowiedzieć o autorze.

    Zapraszam, może coś skomentujesz?
    Obserwuję ;>
    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie podoba mi się obs http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń